- 6 בינו׳ 2022
כבר מגיל צעיר הבנתי שאני מתחברת לעיצוב.
בכל מוצר שראיתי מיד חשבתי איך הייתי מעצבת אותו, מה אני אוהבת בו ואיך אפשר להנגיש אותו בצורה גרפית מעניינת יותר.
אחד החלומות הוא להיות מעצבת על חלל בחברה בין לאומית של מוצר שאני ממש אוהבת ומשתמשת בו.
אהבתי את חברת השעונים השוויצרים swatch
חברת שעונים מהממת ויצירתית.
כל שנה... חלמתי... איך אני מתחילה לעצב עבורם שעונים מהממים ומעוצבים עם מסרים חזקים ליקום!
יום אחד בשנת 1997 ....
קיבלתי אומץ וכתבתי להם מכתב
שאני מעצבת ואשמח לעבוד איתם ושלחתי להם עיצובים שאני עיצבתי...
לכל שעון קראתי בשם קולקציה
בהתאם לעיצוב שהכנתי
התרגשתי בטירוף שהם הולכים לראות זאת.... וכמובן שלחתי להם את כל העיצובים!
אחד העיצובים היה החיבור שלי לדיסקו!
שעון מצועצע, מדליק וצבעוני.

עוד עיצוב מהמם ששלחתי להם היה נושא הבריאה ואוקיינוס ובכלל המים ומה שהכי ביקרן אותי מה קורה מתחת למים לדולפינים שכל כך אהבתי...
ביצירצ קולאז של אמא דולפינה מניקה את הדולפין הקטן ...צאפתי טת המשפט שנתן לי נקודה למחשב על דקה בזמן דנעצרה
Time is being......

את הרעיון הבא עיצבתי מתוך מחשבה של שימוש בטיפוגרפיה וזמן ואולי מתוך מסר של כביש ועוצמה
ושכדי להעריך טת הזמן שלנו כאן
TIME IS BEING

וכמובן שהייתי חייבת שעון רומנטי
ומיוחד שמתאים לתחילת שנה...
שעוברים שנה בסילבסטר וכמובן ...
לבת מיצווש לכל ילדה :-)

והיצירתיות לא פסחה על הזיתים אחד השעונים שדמיינתי שכל היפסטריים שאוהבים אוכל ירכשו :-)

באותה תקופה התעניינתי במהירות הקול...,
וחשבתי שזאת דרך נהדרת להביע זאת בשעון סופר מגניב ומיוחד שמראה את מהירות הקול

ואחרון חביב שאמרתי לעצמי אם הם ירצו לרכוש את העיצובים שלי אבקש מהם שירשמו את השעון הזה על שמי !
כי הוא הכי יפה בעולם ומשקף את שמירת האקלים כדי שישאר לנו טבע.
וחשבתי שהזמן ירפא הכל אם נשמור על הטבע....

אחרי חודשיים... קיבלתי מכתב משוויץ מחברת סווטץ כל כך שמחתי!
חברת סווטאץ כתבו לי שהם ישמחו שאבוא לעבוד אצלם בחברה בשוויץ!
אני כמעט התעלפתי כל כך שמחתי וקפצתי...
כמובן אחרי יומיים נבהלתי מהאפשרות שאני לא אחייה יותר בארץ ..
ומה יהיה עם המשפחה וחברים ואני לא יודעת את השפה...בקיצור נבהלתי...
כמובן שלחתי להם מכתב תודה וכתבתי להם שלצערי לא אוכל לעבור לשוייץ...
זה לא כמו היום שעובדים מהבית :-)
אך אם הייתי נוסעת הייתי כותבת לכם בשוויצרית :-)
אז אם אתם מראים עכשיו את הפוסט לילדים שלכם תגידו להם
שיעזו חלום!
שחלומות מתגשמים!
שיהיו יצירתיים וימשיכו
ליצור ולצייר לצלם וליצור
שהזמן עובר מהר...
אבל הכי חשוב שידעו לקרוא שעון!
ובשבילכם הילדים עצבתי 2 עיצובים חדשים שתלמדו ותתרגלו לקרוא נכון את השעה!


וכמובן עצבתי בגוונים שקטים ורגועים עיצוב מינמליסטי יותר שיעזור גם למקד בלמידה

בהצלחה ילדים
אני בטוחה שפעם הבאה שנפגש תדעו מה שעה :-)
